This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Josefinealberte

Hej. Vores spørgsmål minder meget om de foregående, men vi kunne godt tænke os nogle konkrete tal.
    Vi planlægger en backpack-rejse til Vietnam, Cambodia og Laos i 3 måneder til efteråret. Hvad koster sådan noget? Hvor mange penge har i brugt på jeres rejser? Vi har ingen anelse om hvad sådan noget koster. Vi er ikke luksusdyr.
    Kh Josefine og Louise.

Anonym Anonym

Laos, Cambodia og Thailand er alle meget billige lande, hvis i afsætter kr. 100,- om dagen er i godt kørende.

Regn med ekstra omkostninger til dykkercertifikat o.lign.

Anonym Anonym

Jeg regner normalt 6000 om måneden i snit, men det er jorden rundt.
    I Asien kan I gøre det for 3000 og opad pr. måned alt efter hvor meget luksus I kræver, og hvor meget I vil rejse rundt.
    Jeg var i Cambodia og Laos i sommer. Pakketure koster, men gør I det selv, så kan I leve meget billigt. Vi snakker 5-8 US$ for et dobbeltværelse med eget bad og toilet. Og 1-4 US$ for et måltid mad.

Der venter jer en fed tur! Jeg kan anbefale Ratanakiri i Cambodia. Ud over de ture, de tilbyder deroppe, så skulle I tage at leje en knallert eller to (evt. med chauffør for 5-10 us$) og tage ud i de små landsbyer, hvor de lever meget spartansk.
    Af ture er sejladsen til Kirkegården (se Lonely Planet) OK, og høvdingen, der viser jer rundt på den mystiske kirkegård, er noget for sig. COOL oplevelse! (husk myggespray med DEET)

God tur
    Raslyng

Anonym henrik

100 er nok hvis du bor og lever på den absolut billigste måde uden at dykke o.lig. og så er penge til transport rundt i landene heller ikke medregnet.
    Jeg vil sige 200 om dagen som Raslyng skriver, men så er det også incl. alt.
    Trekkingture koster et engangsbeløb og er ofte billigt i forhold til at leve i en by eller ved populære kyster.
    Dykning og fester er det dyreste;-)

Há en super tur….

Anonym lol

lol’

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account