This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jonas kjølby krog

hej
    mig og en af mine venner har besluttet at tage en ferie til usa som gerne måtte vare nogle måneder,
    planen er at komme der over og købe en bil og køre rundt og se nogle forskellige ting. det kunne være fedt at køre tværs over usa, der er bare det problem at vi ikke aner hvor meget det kommer til at koste, så hvis der er nogle der har nogle erfaringer er vi meget interaseret i at høre jeres gæt på prisen eller råd og kommentare
    mange tak 😀

Anonym Kiaveise

Hej… min og min kæreste skal der over nu her d.2 juli for anden gang… denne gang i 2 mdr.. vi har valgt og dele vores tur op i 4 forskellige dele af usa.. og leje bilen alle 4 steder.. dette kommer ca til at koste 90.000 i alt for osse begge i det er der oversøiske fly billetter 2 forskellige indenrigs flybilletter, 4 billejer, alle overnatninger og alle de ture vi skal på.. madpenge, bezin penge, drikkepenge..
    derudover kommer lommepenge..

alt efter hvor lang tid i vil af sted, så sys jeg man skal leje en i bil hvis det er under 3 mdr, samtidig så kan det godt så hen og blive dyrt hvis i vil køre tværs over landet da man så kommer til og betale en envejs leje da man aflevere bilen i en anden stat..
    Jeg vil måske ikke råde jer til at køre tværs over usa da i kommer til og spilde mange miles i at køre i ingenting og kommer faktisk mere til og køre op og ned i landet..
    jeg synes det vil være en god ide og sætte jer ned læse om landet og finde ud af hvad i gerne vil se og lave en rute derud fra, og til dette er google maps er rigtig god..
    spørg endelig hvis der er noget specielt i vil vide?

Anonym jonas kjølby krog

okay det lyder sku som om du har styr på det he
    jeg tror du har ret i at hvis vi køre på tværs er der en masse ørken osv. vi skal igennem, men vi har ikke snakket om hvad vi skal se der over endnu vi har først lige fundet ud af at vi havde tid og penge til det så he..
    har du noget fra din tidligere rejse der over du synes er et “must see” for sådan to 20 årrige drenge?

Anonym Kiaveise

jamen altså.. las vegas er jo et must see dog skal i jo være fyldt 21 for overhovedet og må stoppe op og kigge på folk spiller hvilket godt kan blive lidt tamt.. men hvis man er over 21 så skal i klart tage til Las Vegas, så er der jo Gran canyon, yosemite national park, men ja det er jo rigtig mange natur oplevelser derovre, så det skal i hvert fald være indstillet på og skal bruge meget tid på.. Los Angeles skal da også opleves selvom det meste er meget turist præget..
    så er der jo hele kyst strækningen fra San Francisco til San Diego som er helt fantastisk..
    San Francisco er også en rigtig fed og meget ‘down to earth’ i forhold til LA..
    hvis man kører lidt ind i landet så er der rigtig mange naturoplevelser..
    men ja kommer jo an på hva man er til 🙂

Anonym jonas kjølby krog

okay fedt nok det glæder jeg mig rigtigt meget til at se på, vi har jo som sagt ikke planlagt noget endnu så jeg tror da jeg skal ind og se på noget af det…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account