Hej… min og min kæreste skal der over nu her d.2 juli for anden gang… denne gang i 2 mdr.. vi har valgt og dele vores tur op i 4 forskellige dele af usa.. og leje bilen alle 4 steder.. dette kommer ca til at koste 90.000 i alt for osse begge i det er der oversøiske fly billetter 2 forskellige indenrigs flybilletter, 4 billejer, alle overnatninger og alle de ture vi skal på.. madpenge, bezin penge, drikkepenge..
derudover kommer lommepenge..
alt efter hvor lang tid i vil af sted, så sys jeg man skal leje en i bil hvis det er under 3 mdr, samtidig så kan det godt så hen og blive dyrt hvis i vil køre tværs over landet da man så kommer til og betale en envejs leje da man aflevere bilen i en anden stat..
Jeg vil måske ikke råde jer til at køre tværs over usa da i kommer til og spilde mange miles i at køre i ingenting og kommer faktisk mere til og køre op og ned i landet..
jeg synes det vil være en god ide og sætte jer ned læse om landet og finde ud af hvad i gerne vil se og lave en rute derud fra, og til dette er google maps er rigtig god..
spørg endelig hvis der er noget specielt i vil vide?