Jeg havde allerede lavet en lille rejseplan for Jamaica, men manglede at finde ud af, hvordan jeg bedst kom rundt mellem de forskellige steder. Jeg begyndte derfor at undersøge billeje i Montego Bay og fandt https://roscar.com.jm/da/billeje-montego-bay/. Det første, jeg lagde mærke til, var oplysningerne om afhentning i området og ved Sangster International Airport. Det virker praktisk, hvis man gerne vil fortsætte direkte fra flyet i stedet for først at arrangere en separat transfer. Jeg kunne også godt lide, at siden forklarer ting som forsikring, kilometer og betalingsmuligheder. På udvalgte tilbud kan der være mulighed for betaling med debetkort eller kontanter og endda uden depositum, men det afhænger af udlejerens betingelser. Jeg ville derfor sammenligne hele tilbuddet, før jeg valgte bilen. Min første tanke ville være en lille automatisk bil, men hvis man rejser med flere personer, kan en SUV eller minibus selvfølgelig være mere praktisk. For mig gjorde de konkrete oplysninger det lettere at planlægge transporten omkring Montego Bay.