This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Casper

Hej.

Er der nogle af jer der ved hvad det koster at tage dykkercertifikat i thailand?
    Og er det muligt at tage open water og lige efter dette tage advance?
    Har haft flere prøvedyk før, så kan ikke rigtig finde ud af om jeg blot kan tage advance med det samme hvis det er?

Håber der er nogen der kan give svar på disse spørgsmål også gerne hvis nogle ved om det er billigere et andet sted i verden.

Anonym Tine

Det koster omrking 1800 kroner inkl leje af udstyr, overnatninger og materialer 🙂 Men det afhænger også af hvor du tager det – Koh Tao skulle være billigst.

Ja, det er muligt at tage advanced lige efter dit open water. Du ville måske endda kunne få lidt rabat på dit advanced kursus, hvis du tager det samme sted og spørger efter rabat 😉 Men du kan desværre ikke springe dit open water over…

Jeg tror ikke at du finder billigere steder…

God tur
    Tine

A World of Backpacking

Anonym Casper

Hej Tine.

Mange tak for svaret lige hvad jeg ledte efter 🙂
    Så ken jeg se at jeg hellere må tage det dernede når vi en gang kommer afsted på en lille jordomrejse på 1 år 🙂 Da planen er at starte i Thailand 🙂

Anonym Tine

Hej Casper

Et års rejse? Det lyder godt nok fedt! Ved du hvor du skal hen? og hvornår du skal afsted?

Er glad for at du kan bruge svaret! Ja, Thailand er billigst, men Indonesien og Filippnerne ligger også cirka på samme niveau (fra omkring 1900), men der er overnatninger desværre ikke inkluderet…

Men book når du er dernede og spørg evt om de har specielle tilbud, hvis du tager Open Water og Advanced samme sted 😉

Du skal være velkommen til at slå et smut forbi min side for inspiration eller skrive på aworldofbackpacking@gmail.com, hvis du har flere spørgsmål 🙂

Ellers rigtig god tur!
    Tine

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account