Nu er det en del år siden at jeg har været på de kanter, men jeg vil alligevel komme med lidt tips til lidt forskellige seværdigheder 🙂
Jeg har dog ikke været i Polen, men har længe haft et godt øje på landet. Auschwitch ville jeg klart besøge for historien, selvom den er forfærdelig! Krakow skulle være rigtig hyggelig og så tjek Tatra bjergene ud, det er muligt at campere gratis der, hvis du skulle få lyst 🙂 Soca Valley i Slovenien skulle også være smuk 🙂
I Tjekkiet kan jeg anbefale Prag, der er mange smukke og gamle bygninger 🙂 derudover er pravcicka brana også rigtig smukt, Krkonose Mountains og Český Ráj (Det Bøhmiske Paradis) kan også anbefales, men det er efterhånden mange år siden jeg var der, så ved ikke om det er lige så fedt i dag, men mon ikke at det er? 🙂
I Kroatien er der jo Plitvice Nationalpark, som skulle være noget helt særligt! Ellers skulle Risnjak Nationalpark også være smuk.
Jeg ved ikke hvordan det er at sove i nattog i Europa, men har prøvet det i Asien og der var det helt fint, så mon ikke også at det er det i Europa?
Jeg håber, at det kunne bruges
Tine – http://aworldofbackpacking.com