This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Biegel

Kan i hjælpe mig med at svare på, hvad jeg skal have med i rygsækken hjemmefra, og hvad der ville være smart at købe på min vej jorden rundt?

Jeg skal forbi Indien-Kina-Thailand-Laos-Australien-New Zealand-Mexico-USA og Canada

Jeg regner med at være afsted 1 år, hvis ikke mere

arbirk2

Hi
    I princippet behøver du kun pas, penge (kreditkort), vaccinationsbevis og billet(ter).
    Der ud over er det godt at have
    en lille samling billeder af din familie og fra DK til at vise de lokale du møder
    En god lang bog – helst engelsksporget – den kan du så bytte til andre på turen
    en digt samling.

Resten kan du faktsk købe undervejs – og meget af det med fordel, da priserne ikke mindst i Asien er langt lavere end her.

Da jeg rejste første gang deltog jeg i en foredragsrække og en række andre kurser vedr. de regioner jeg skulle rese igennem og om verdens økonomien etc. Det er godt at forberede sig (med viden) også om generelle ting. Mød bla. folk der har arbejdet i det alnd eller rejst før. (F.eks. Jakob Holdt om USA)
    Det kan også hjælpe dig til ike bare at vade i andre rejsende’s fodspor (som mange gør når de rejser efter Lonelyplanet bøgerne)

Jeg ønsker dig en rigtig god rejse.
    Michael

Anonym Biegel

Mange tak for det gode svar, det vil jeg huske at få med mig.

Anonym solskinsglad

Et myggetnet er en god ting at medbringe. Det kan vaere svaert at finde et, der er behandlet, naar du forst er i Asien.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account