This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kmrc

Vi rejser om 10 dage til Thailand i 3 uger. Vi starter med 3-4 dage i Bangkok, har nogle dage i Hua Hin og skal slutte den sidste uge på Koh Chang inden vi flyver hjem fra Bangkok. Der er ca 4 dage i midten som endnu ikke er besluttet…
    Hvad er der godt at se i de områder?

Vi havde tænkt på at tage i Tigertemplet ved Kanchanaburi men efter at have læst artiklen herinde har vi ombestemt os. Vi vil ikke støtte dyremishandling!
    Er der andre ting med dyr man kan opleve i Thailand?
    Jeg har hørt fra flere som har madet tigerunger i Bangkok zoo. Kan man stadig det?

Vi har også tænkt på at tage i den nationalpark der ligger tæt på Hua Hin? er det noget værd?
    Hvilke elefant camps skal man holde sig fra? Jeg har hørt der er flere som er ren udnyttelse af elefanterne 🙁

Er noget i nærheden af de steder vi skal hen, hvor man kan bruge nogle dage?
    Vi overvejer stadig Kanchanaburi selvom vi ikke skal i Tigertemplet.

Håber der er nogen der har nogle gode forslag 🙂

Anonym Anonym

Tag helt klart til nordthailand. og la vær med at book trekking osv på forhånd, det blir bare dyrere. Hvis I har dage tilovers kan man jo altid dykke eller tage et certifikat (det tager jo 3 dage) , go tur og stol ikke på nogen i bangkok, de tænker kun på penge.

Anonym Anonym

Hej hvis I stadig vil til Kanchanaburi, ligger Erawan vandfaldet kun en times tid derfra. Det er utroligt smukt, falder i syv plateauer og I kan bade ved dem alle i rent vand. Sammen med en del fisk.
    Vi var der i sommer. Det var en super oplevelse. Vi købte en tur, hvor vi både var ved vandfaldet og på elefant-ridetur, bamboo-rafting på floden og en tur på dødensjernbane. Tror vi gav omkring 120 kr med middagsmad.

God tur.

Anonym jakobsenpernille

Hejsa!
    Jeg var for 2 år siden 4 uger i Thailand og rejse rundt.
    På Koh Chang havde vi klart den bedste elefant treck, hvor vi benyttede Chang Chutiman Tours – her fik vi en lang tur på elefant ryg ( tror vi var afsted i 3 timer) inc. vi var ude at bade med de store dyr – en FED oplevelse!

Jeg ville ikke gå glip af et treck oppe omkring Chiang Mai – Kan godt se at i kun har 3-4 dage, men indrigs flyvning er meget billig. Vi havde en 3 dags treck, hvor vi overnattede ved to forskellige familier og stammer – Lahu tribe og Huay Kub Kab ( tror jeg nok de hed). Derudover var der en SMUK nartur med en del vandfald og vi sluttede af med at rafte på Mae Taeng floden! Helt klart en oplevelse jeg ikke ville ha været for uden.

Anonym kmrc

Tak for svar.Det lyder godt.
    Uuuhh jeg synes det er så svært at vælge hvad man skal. Man vil jo gerne det hele:-)
    Vi har planlagt at skulle trekke i Thailands største nationalpark Kaeng Krachan. Det skulle ikke være særligt turistet og have mange vilde dyr.

Vi har virkelig været i syv sind om Chiang Mai. Vi havde først planlagt det, men så syntes vi det blev for presset.

Hvem bookede I trekking gennem i Chiang Mai?

Anonym Anonym

Jeg vil anbefale Krabi området – super smukt.. Og Koh Phi Phi 🙂 Men nordthailand er også super – et trek deroppe er et klart must!

Anonym kmrc

Er der ikke mega meget regntid på Koh Phi Phi og Krabi nu (oktober)?

Vi har prøvet at begrænse os til det centrale Thailand for at få så godt vejr som muligt…

Anonym none

Hej.
    Jeg var sidste år i Thailand i 3 uger i regntiden, og vil gerne gøre det igen! Jeg ved ikke om det bare var fordi vi var heldige, men det regnede næsten kun om natten, og ellers var det kun små hurtige byger:) Så jeg synes ikke i skal lade jer afskrække af regntiden, det er kun dejligt med en enkelt kølende byge engang imellem:)

Anonym none

Hej.
    Jeg var sidste år i Thailand i 3 uger i regntiden, og vil gerne gøre det igen! Jeg ved ikke om det bare var fordi vi var heldige, men det regnede næsten kun om natten, og ellers var det kun små hurtige byger:) Så jeg synes ikke i skal lade jer afskrække af regntiden, det er kun dejligt med en enkelt kølende byge engang imellem:)

Anonym Hansi Hinterserr

PENIS

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account