This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Henrik
    Anonym KittyKatten

Hvor meget ville det koste at tage til indien altså, flybilletter, forsikringer, vaccinationer( hvis der er nogle?!) mad, etc, etc

Hvor meget vil det komme til at koste?
    Jeg havde tænkt mig at blive der i en måned:)

Håber nogen vil være sød at hjælpe mig!
    Kh Dina

Anonym Thaysen

Hej.
    Jeg var i Indien i 4 uger sidste år, og brugte ALT incl. knap 15.000.-
    Det er ufatteligt billigt at overnatte, spise, bruge tog/bus i Indien, så flybillet, forsikring samt vaccination udgør en stor del af det samlet budget.
    Det kommer selvfølgelig også an på hvordan du vil leve i Indien, da du kan overnatte for 10.- pr nat og opefter.. Standarden er selvfølgelig også ofte derefter, samt hvormange souveniers, arrangerede udflugter, ect. du vil bruge penge på..
    Vi kunne sagtens have gjort det for mindre penge, men så usselt ville vi dog heller ikke leve derovre, men på den anden side kunne vi også have brugt det dobbelte, hvis vi ex. kun ville bo på hotel der havde pool..
    Så det er meget individuelt, alt efter ens levestandard..

Anonym SkateZ

sidder faktisk selv og er ved at planlægge en tur til indien i en måned i marts 2012. og vi har regnet os frem til at vi brude kunne klare turen for ca. 15000 kr alt inklusiv. og det inkluderet 2 indenrigs flyveture i indien, frwe delhi til lille tibet, og retur, og fra varanasi til goa.

angående vaccinationer, er der mange penge at spare ved at tage ind på rigshospitalets vaccinations klinik
    http://www.rigshospitalet.dk/menu/AFDELINGER/Finsencentret/Epidemiklinikken/Sygdom+og+behandling/vaccinationsservice/priser/Priser.htm

min rejse makker fik dog lige lidt kedelige nyheder idag, så han kan måske ikke tage med.
    håber du / i får en fed tur

Anonym MrDallerdrengen

Men hvilke vaccinationer er nødvendige inden man rejser til indien !?

Anonym jacob

kommer anpå hvor længe du skal være afsted

mellem 4-30 dage
    Difteri/stivkrampe
    Hepatitis A
    Tyfus
    Malaria

mellem 31-18o dage

Difteri/stivkrampe
    Hepatitis A
    Hepatitis B
    Tyfus
    Japansk hjernebetændelse
    Rabies
    Malaria

ellers tjek her: http://vaccinationer.dk/

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account