This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym rmk

Hejsa alle rejsende. Jeg vil gerne høre lidt fra jer som har boet på Jysk rejsebureau’s Guesthouse New Road (New Rotel) i Bangkok. Jeg vil undersøge hvordanm man kan gøre stedet bedre og vil gerne høre jeres meninger. Hvad var godt og hvad kunne blive bedre? Håber meget at høre fra jer…

Anonym Marlene

Meget hyggeligt sted, men meget dansk. Det er lidt underligt at være omringet af så mange danskere, men det er sikkert fint hvis man er nybegynder og synes det er fedt at rejse ud i verden for at møde andre danskere. Men der er da en meget god stemning og god mad. Men værelserne minder mig måske lidt om en celle. Man kan nærmest ligge i sengen og gå på toilettet… Tror faktisk det er et af de mindste værelser jeg har boet på, på mine to måneder i Thailand. Endnu et plus er selvfølgelig de 15 minutters gratis internet pr. dag.

Så lidt flere blandede gæster og større værelser, især til prisen, ville gøre det til et bedre sted i mine øjne.

Min veninde og jeg flyttede derop fra Khao San Road, men flygtede tilbage til Khao San efter to overnatninger…

:o) Marlene

Anonym Cascos

Hey.

Hvornår tager du afsted? Og hvorhen? Står selv og skal til Thailand den 8-22 nov (Koh Samui og Koh Phangan)og skal selv rejse med jyske rejser. Vi vælger dog at forkæle os lidt og overnætter 2 dage på Hotel Narai (deres 4 stjernet hotel dernede). Vi havde nemlig også hørt at New Road Guesthouse skulle være meget primitivt og “dansk”.

god tur til dig 🙂

Anonym Anonym

Jeg var godt tilfreds med New Road guesthus – dog synes jeg at prisen for et vaerelse var lidt i overkanten. Jeres mapper med information var kanon, jeres ture var alle tip top og Tom i baren er en hyggelig faetter.
    Maaske ville en aktivitet som pub crawl eller en eller anden aften aktivitet vaere en ide, for os der rejser alene…

Anonym rmk

Tak for jeres svar
    Jeg tog ikke opgaven alligevel, men håber igen at komme til Thailand snart!!!!

Anonym Anonym

Yep!
    for at være ærlig, så skal man lede længe for at finde tilsvarende elendighed…er i samme latterlige kategori som khao san road BackPacker-ghetto’en, Short time fucki-fucki hotels…
    hvis du har købt billetterne gennem jysk rejse, så bliver du nød til at booke min. 2 dage på hotel for at rejsegaranti fonden dækker evt. tab ved konkurs…

hvis du vil bo bedre så surf rundt. husk at hotel priser i thailand er per værelse, og ikke per person.

Anonym O.G.

Hej alle

New Road Guest House er blevet TOTAL renoveret, værelserne har nu eget bad m.m. de er blevet ca. dobbelt så store, hyggelig atsmofære, klart et godt sted. O.G.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account