This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Bryder

Jeg er ved at arrangerer en tur til Costa Rica til December .Men efter hånden som jeg finder mere ud af landet finder jeg også ud af det skulle være noget overrandt af turister og er der en ting jeg ikke gider så er det det.Så til alle jer som har rejst i landet kunne jeg godt tænke mig at vide om det er til at undgå så nogenlunde eller er det nemmere at rejse til et andet mellemamerikansk land med det samme natur og flora som er det jeg primært søger??
    Og hvordan forholder det sig med prisniveauet som jeg også har erfaret ligger lidt over dets nabolande ,er her evt.nogle sparetips??
    På forhånd tak.

Anonym Perry Dahl Christensen (send_flere_penge@hotmail.com)

ha ha… det klassiske paradox. Man vil godt væk fra turiststrømmen, men er selv en del af den. Kender vi den ikke allesammen?

Det bliver sgu en svær nød at knække uanset hvor i verden du er henne, specielt hvis du rejser med LP i tasken. De fleste turister har ikke mere end 14 dage i et land, så derfor bruger de tiden på alle højdepunkterne som alle gerne vil se. Så derfor skal du måske gå efter nogle af de knap så eftertragtede og måske/måske ikke mere kedelige sites når du vælger hvad du skal lave.

Alternativt, hvis du dykker, kan du købe et krydstogt til Cocos Islands som er et naturreservat ud for Costa Ricas kyst og efter sigende et uforskammet godt sted at dykke. Kun få får lov at komme dertil om året og det koster en bondegård, så det holder mange turister væk.

God tur 🙂

Anonym Anonym

Der er turister overalt, du er selv en af dem.

Men der er ikke så mange i El Salvador og i Nicaragua.
    Prisniveauet er også lavere end i Costa Rica.
    Guatemala og Honduras er der en hel del turister og Honduras er ikke specielt billigt, hvis du tager til Utila eller Roatan.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account