This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jonas89

Hej.
    Min kæreste og jeg har besluttet at vi gerne vil ud og rejse her i foråret i en 3 måneder, det er ikke noget vi har helt vild meget tid til at planlægge, da det er noget vi er kommet på, da vi ikke lige kunne komme til at læse det vi ville i DK.

Men nu står vi og vil gerne ud og opleve noget af verden. Jeg vil derfor gerne høre hvilke rejsebureauer i kan anbefale, hvis vi regner med at vi gerne vil opleve indien og asien.

På forhånd tak for rådene.. 🙂

Anonym Thomas

Hvad med at tage afsted uden et rejsebureau? Bare en billet og lidt penge. Sådan plejer man at få de bedste rejser.

Anonym Dreamer

Hej Jonas og kæreste..
    Jeg vil bestemt give thomas ret, rejs uden rejsebureau..
    Det virker måske en smule uoverskueligt ved føreste tanke, når man lander i en eller anden stor by, midt i asien men det er virkelig ret nemt. man tager bare en dag af gangen…
    start med at finde ud af hvor i gerne vil hen, køb så en rejse bog (kan anbefale lonely planet) og læs lidt i den..
    Så vil i finde ud af det slet ik er så uoverskuligt, men i stedet ret sjovt, og spændene at opleve et helt andet land på egen hånd.. Og der er tonsvis af folk til at hjælpe alle steder når det bliver nødvendigt…
    Står faktisk selv og skal til Indien her om nogle måneder, så selv lidt i samme situation, jeg kan bare ik bestemme mig for hvor jeg gerne vil hen….

hvis i har yderlig spørgsmål så skriv da endelig, kn godt huske hvordan jeg havde det første gang jeg skulle afsted…

Men i hvert fald god tur

Anonym Jimmi

Jeg er enig med de andre; hvorfor betale andre for at ordne det, når det er lige så nemt (og sjovere) at gøre det selv.

Anonym dinoe09

Start i enten bangkok eller hanoi og rejs den modsatte vej, I kommer til at møde en masse, som rejser den samme vej. Det er billigt og nemt. Vi var afsted sidste forår. Se evt. vores blog på: jonasogditte.blogspot.com for inspiration.

Hvis I vil rejse med gruppe, så se på intrepid.com, med dem kommer man også på homestay, hvilket er fantastisk!!!

Anonym Anonym

Jeg er meget enig med de andre. Hvis det virker for uoverskueligt selv at skulle planlægge alt og for utrygt ikke at vide, hvor I skal sove den første nat, så kunne I kontakte Jysk Rejsebureau, som har nogle gode velkomstpakker i Asien. I får så 2 dage til lige at finde ud af, hvor I er, og så er I klar til at fortsætte på egen hånd. Det er fedt at rejse som packpacker – nyd det og god tur.

Anonym Sverre

Jeg stod i samme situation som jer, og skulle “bare ud og rejse” uden at have for meget tid til planlægning. I min søgen faldt jeg over Adventuredk.dk’s rejsepakker hvor jeg smuttede med på mexicoturen.
    Turen i sig selv er helt fantastisk på den måde, at der det meste af tiden er en guide omkring jer, samtidig med at i rejser i en gruppe.
    Fordelen ved guiden er, at han virkelig formår at få jer udenfor alpha-vej. I kommer altså en helt masse lokale og uspolerede mennesker som i aldrig selv ville finde, og som på INGEN MÅDE står nævnt i “Rejsen går til…”.
    Desuden slipper i for selv at arrangere alt det logistiske, og i skal således bare låne jer tilbage og leve jer ind i jeres eventyr.
    Kan ikke anbefale adventuredk.dk nok – og jeg skal faktisk selv afsted med dem igen til Honduras her til sommer.
    Uanset hvad, så håber jeg virkelig i får en fantastisk rejse 🙂

Anonym rejsefreak

Prøv Adventure Heart, de har et kæmpe udvalg og min rejse var virkelig langt ud over hvad jeg havde kunne på egen hånd. Og så er de søde og det er rimelige priser..

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account