This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Morten99

Hej

Jeg er igang med at skrive et projekt om forskelle på unge i Danmark og Afrika.
    Derfor kunne jeg godt tænke mig, at nogle af dem der har været dernede, kunne fortælle en typisk hverdag for en afrikaner. Jeg ved det er lidt svært, men kom med jeres erfaringer.

Mvh Morten.

Anonym Morten

Slet ingen der har noget? (:
    – Skal meget gerne bruge det snart.

Anonym Anonym

En afrikaner er et vidt begreb. Jeg har boet hos masaierne, hvor hverdagen er meget landsom. Mædende går hele dagen med kvægene i bjergene/på “markerne”, kvinderne får hele dagen til at gå med at lappe de “huse”, der i nattens løb er blevet utætte pga regn og passe de mindste børn, som endnu ikke er store nok til at gå i skole. Børnene går i skole – de GÅR i skole – selvom der er12 km, så må de bare gå frem og tilbage alene, selvom de måske kun er 6 år, hver eneste dag i regn og solskin!
    Afrikanerne i inde i byen har jeg ikke som sådan tilbragt en almindelig hverdag med -den bliver ofte ændret, når der kommer hvide på besøg!

Anonym Jeppppeee

de kravler rundt i palmerne og spiser kokosnødder dagen lang…

Anonym Cenaja

Hej Morten

Mangler du stadig info eller har du afleveret din opgave?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account