This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Bregge

Hej
    Skal til Phuket området i Thailand til November, hvilket selskab kan i anbefale, helst der hvor billitter er billigst, vi skal kun Have fly tur-retur da vi selv vil booke hoteller, håber i kan hjælpe, vi er nybegyndere 🙂

Anonym Louise

Jeg kan klart anbefale Qatar airways.

I kan evt. overveje om det vil være billigst for jer at flyve til Bangkok og så tage et indenrigsfly eller en bus til Phuket.

Anonym Stephanie

Hej med jer 🙂

http://www.momondo.dk

Det er en søgemaskine som finder de billigste flybilletter. Den plejer at være ret god 🙂

God tur!

Anonym jacob

hehe det har du da ret i, ved ikke lige hvorfor den skulle hede sukhumvit lige pludselig 😀

Anonym jacob

hvis i vælger muligheden for at flyve til bangkok og tage indenrigs fly, så vær opmærksom på at airasia, skifter lufthavn i bangkok, så de ikke længere flyver fra sukhumvit. i skal derfor igennem bangkok i taxa eller med bts.
    det er som regel airasia som er billigst indenrigs i Thailand.
    ( er hernede nu )

qatar airways er et rigtig godt bud, deres service er i top, og priserne er fornuftige.

et godt råd er at tjekke alle søgemaskinerne. da jeg før har oplevet at finde billigere priser på andre søgemaskiner, end den jeg lige startede med.

selv bruger jeg:
    travelmarket.dk
    momondo.dk
    skyscanner.com
    airasia.com ( kun lokale flyvninger i asien )

Anonym gæst

har aldrig fløjet fra sukhumvit men suwarnabum airport men skifter til den gamle lufthavn don muang som ligger nordlige del af Bangkok

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account