This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rasmus

Hej.. Jeg har besøgt en del af byerne i østeuropa.. Jeg må indrømme at Krakow uden sammenligning er den fedeste by. Østeuropas Paris, med cafeer og restauranter alle steder. Markedspladsen er den største i Europa og derudover ligger Auschwitz en time derfra… Bratislava er også fantastisk og er slet ikk så overrendt som Prag er om sommeren… Hvis i vælger Kiev skal man vist undersøge visumsituationen, ved ikk om man kan få visum til Ukraine ved grænsen.

Anonym simonselmer

Hej

Min kæreste og jeg tager bilen til øst europa om en måneds tid og jeg vil gerne have inspiration fra jer til hvilke byen vi bør besøge. Vi regner med en ferie på 2-3 uger.

Jeg sidder også i en rejseguide om de forskellige “stor”-byer for at til eller fravælge, for vi kan selvfølgelig ikke besøge alle 🙂

F.eks. wien, prag, budapest, krakow, kiev med flere.

Kom med gode forslag og også gerne byer man ikke behøver besøge. Nogle ligner måske hinanden tilstrækkelig meget til at man ikke behøver besøge begge.

Mange hilsner Simon

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account