This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Reihs

Vi er to piger der overvejer at tage til østen 2 måneder som en del af vores jordomrejse.. Vi har selv overvejet Kina, Tibet, Nepal og evt indonesien, men vi kender slet ikke til østen. Vi er derfor åbne overfor at høre gode/dårlige erfaringer i forskellige lande i østen, så vi endeligt kan finde ud af hvilke lande vi ska besøge de to måneder..

Hvilke lande vil i anbefale???

Anonym the dreamer

Hejsa..
    vil varmt anbefale Kina, det er et dejligt land.
    rejste rundt som backpacker i 5 -6 uger og synes faktisk det var en god lænde…
    Men i bliver nød til at prøve at rejse rundt med tog, det er en oplevelse, og især ind i landet ind hvor ingen snakker engelsk, hvor ingen kender ordet coac cola, hvor alle kigger efter en på gaderne. Spise på gadekøkken samme med alle de andre kineser. Stå på toppen af deres heldige bjerge ( især Taijan)
    Den kineiske mur, ta ud på et sted hvor der ik er så mange tourister.
    lande jeg kan anbefale er Burma, de lever som vi gjorde for 70 år siden, men sikke et flot land, og der er ingen tourister, og ja det er bestemt sikkert og rejse rundt.
    ellers thailand, koa san road( nok stavet forkert) i hjertet af bangkok, ligger vejen maks 500 meter lang, det er her alle backpacker holder til og siger der er mange backpacker.. rigtig fedt og bo og opleve stemningen i et par dage….
    Vietnam har je endnu ik hørt noget negativt om, og det passer jo godt efter i måske kommer fra kina…
    Men som der blev sagt ik tage for mange lande…
    Ved ik hvor i ellers har planer om at tage hen men man kunne os bare købe en billet til beijing og så tage den der fra.. ER selv ved at planlægge en tur, og der er jo masser af muligheder, det er bare lige det med at vælge.. HAr været afsted nogle gange nu, og synes jeg er kommet frem til man skal planlægge så lidt som muligt, jo mere frihed jo sjovere er det og jo mere nyder man det… bare et godt råd..

skrive hvis der er noget i vil spørge om skal jeg se om jeg kan hjælpe

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account