Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3502230
     mohnton

      Vi er to piger som rejser til mellem og sydamerika til efteråret. Når vi ankommer til sydamerika har vi besluttet at starte med Ecuador. Derfra regner vi med at tage peru og bolivia. Hvad vi så er i tvivl om er om vi skal vælge Venezuela eller om vi skal fortsætte til chile og brasilien.

      Er der nogen som har erfaringer og kan anbefale nogle af de nævnte lande fremfor andre?

      #3502246
       Pelle

        Hej!

        Venezuela vil jeg ikke anbefale, udfra landende Bolivia, Peru, Columbia og Venezuela har Venezuela været det værste sted at være når det gælder om sikkerhed. Politiet er bundkorrupte og de “billige” hostals lejer ofte ud på timebasis. Ikke at det ikke sker i de andre lande, men af alle mennesker jeg har mødt på min tur (fra januar til maj 05) har *alle* jeg har mødt fortalt at venezuela var det værste sted de var.

        Vil klart anbefale at starte i Ecuador og ned gennem Peru og til Chile / Bolivia.

        Hvis i vil have nogle flere tips til specielt Peru, så er i velkommen til at skrive en mail til pelle “snabela” goeg.dk og jeg vil prøve så godt som muligt at hjælpe.

        #3502247
         mollerup

          Hej. Jeg er lige nu i Peru og paa vej ind i Bolivia. Glaed jer til det, det er det bedste paa min tur indtil videre
          ( jeg startede med at rejse fra Mexico City til Costa Rica).

          Naa I er faerdige med Peru og Bolivia, ville jeg maaske anbefalde jer at tage til Argentina, da det byder paa mange af de samme ting som Chile, og saa bare er vildt billigt lige for tiden. (pga. af kaempe inflation) Alle jeg har snakket med indtil videre, som har vaeret der, har sagt det var rigtigt godt. Og hvis i alligevel vil til Brasillien, saa goer det gennem en tur til Argentina foerst.

          hilsen Kenneth

          #3524437
           mimi

            heeeeeeeeeeeeeej!!!!!

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account