This topic is empty.

• Forfatter
     Løvenbalk

Hej,

Jeg skal rejse i primært Nordindien juli og august, og er lidt usikker på om jeg behøver alle de vaccinationer, som seruminstituttet og rejsedoktor anbefaler: hepatitis A og B, Tyfus, Rabies, Japansk hjernehindebetændelse, difteri og stivkrampe. Nogle der har erfaring med om alle er lige nødvendige, nu mindre man skal noget andet end almindelig rundrejse?

Ellers nogle der har GODE bade-oplevelser i juli/august? Og i så fald hvor???

På forhånd tak.

comeawaywithme

Jeg fik ikke selv rabies. Men tror nu nok jeg fik alle de andre.

Anonym Assos

Hepatitis B smitter så vidt jeg ved kun igennem diverse kropsvæsker, så den er måske ikke nødvendigvis så vigtig.. Men det kommer selvfølgelig an på hvad du har planer om at lave

Anonym Anonym

Selvom de på hjemmesiden skriver at du skal have alle disse vaccinationer, så er det kun vejledende. som regel vil lægen på serum spørge til dine mere konkrete planer og fjerne dem som ikke er nødvendige.

Anonym Daizz

Hepatitis A og B samt tyfus burde være nok, med mindre du skal være der i flere måneder. Mener at vaccination.dk’s anbefalinger skiller ved omkring 1 måned. I så fald bør du nok tage hele pakken, for at være helt sikker.

Man kan ikke komme på badeferie i Indien i de måneder pga regntiden.

Anonym Daniel Madsen

Kontakt din egen læge. Det er det eneste rigtige at gøre…

Anonym løvenbalk

ok.tak for svarene.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account