This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kennybh

hej folkens!

jeg er lettere grøn på backpakker området, har indtil videre kun været en måned afsted med en pakkeløsning hos et rejsebearu og nu det tid til at tage udfordringen op på egen hånd.
    jeg vil gerne til asien. måske filippinerne eller cambodia. jeg er åben overfor alle gode foreslags 😀
    mit spørgsmål er så hvilken destination har mest at byde på, på følgende områder? :

jeg rejser alene og har en måned til rådighed. jeg eftersøger adventure og spænding såsom, dykning(evt udvidede mit certifikat), river-rafting, trekking(gode ture med telt, helt down and dirty med naturen:)), mountainbiking, snorkeling og kajak ture osv. jo mere jeg kan opleve af den slags jo bedre. jeg må indrømme jeg kigger mere efter denne slags oplevelser frem for at besøge kirker eller moskeer jeg vil dog ikke gå glip af evt ruiner osv man kunne støde på, på en god trek-tur 🙂

på forhånd tak for hjælpen 🙂

Anonym Anonym

Borneo er rigtig fedt! der er masser af adventure! jungleture, dykning, snorkling, river rafting, you name it!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account