This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej
    Vi er to piger der ska på en jordomrejse næste år, og vi vil gerne slutte af på en eller anden sindsyg lækker ø hvor vi ska få en masse sol og slappe af omkring november/december? hvilken paradis-ø kan i anbefale?

Anonym lone traveller

Perhentian Kecil / Malaysia

Nok det lækreste vand jeg har set overhovedet i SØ-asien/europa/USA/Australien. Dejligt varmt, klart, fed dykning osv. Øen selv er rigtig paradis-ish og fint billig. I kan sættes af på en ret isoleret palmestrand, hvis I har lyst. Der er skildpadder, der lægger æg på de rigtige tidspunkter.

Mmmmm 🙂

Anonym Pernille

Det er vist regntid fra oktober til marts……. Men jeg syntes personligt der findes rigtig mange steder i Sydøst asien…. Hvad med det sydlige Thailand? Jeg kigger selv lidt på Filippinerne, billederne derfra ligner det rene paradis 🙂

Anonym Klaus

Var i Filippinerne i december sidste år og det kan kun anbefales. Det er et paradis for naturoplevelser og en spændende blanding af kulturer (USA, spansk og traditionelt filippinsk).

Der er flere områder at tage til. Cebu er et ø-paradis med et hav af bounty øer – men også en del turister. Hvis i vil have det helt for jer selv er Plawan (den lange ø vest for Filippinerne, ned mod Borneo) et rigtig godt bud. Det er et meget uspoleret sted.
    Jeg tog selv på sejltur rundt i området med en båd i et par uger, og det var en rigtig god måde at komme rundt og se området i et behageligt tempo. Da filippinerne er meget venlige, fik man også snakket en masse med kokken, skipperen og de andre på båden.

Filippinerne kan kun anbefales!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account