This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Muusmann

Jeg skal afsted jorden rundt, og vil hører om der er nogen der har haft gode erfaringer med nogle herre rygsække i 70l-klassen!???

Tasken må max koste 1500,-!

Jeg har overvejet en Haglöfs ShoSho 7000!
    – er dette en god rygsæk?

Anonym Muusmann

#1+2! Tak for svarene! Jeg vil meget over veje at købe ShoSho’en så, men lige en ting til… fungere frontåbningen i tasken godt? Det er nemlig et stort must, for de andre gang jeg har været afsted med rygsæk, har det været en “pain in the butt” at få fat i ting der lå nederst i tasken!!!???

MVH. Muusmann

Anonym Thomas Kragh

Der er åbning i toppen, som på alle andre rygsække, desuden er der to kraftige lynlåse på hver side hele vejen ned til bunden, hvor der også er mulighed for at tage ting ud. De to side lynlåse virker på samme måde som på en sportstaske.

Mvh Thomas Kragh

Anonym Muusmann

Ok.. og det fungerer bare kanon eller hvordan??? Skala fra 1-10 hvor ligger rygsækken så???

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Hej Muusman

På en jordomrejse vil jeg vælge en rygsæk i den størrelse, som du foreslår.

Jeg har på flere forskellige rejser rejst rundt med en 65 liters rygsæk. Nogle gange har den været lidt for stor, nogle gange har der været rigeligt med plads. Generelt har den dog været meget passende.

Det burde ikke være svært at få en god rygsæk til kr. 1.500,-.

Venlige rejsehilsner

Kenneth Nielsen
    Backpacker Planet

Anonym Thomas Kragh

Hej

Jeg har selv købt en shosho 7000, der er mange praktiske detalier og virker som en god rygsæk. Jeg har dog ikke afprøvet den, men det kommer jo nok senere i næste uge hvor jeg flyver til Bangkok 🙂

Jeg bestilte den hos friluftslageret.dk uden problemer

Mvh Thomas Kragh

Anonym Muusmann

Hej Line!
    Tak for svaret! – men det er faktisk muligt at få den til under 1500,- (nærmere 1200,-)!
    Inde på denne side har de en godt tilbud på den; http://shop.friluftslageret.dk/shopServer2/showproduct.asp?id=793540

Kunne du måske være interesseret i at sælge din til en rimelig penge???

Mvh. Muusmann

Anonym Line301

Hej

Har selv en shosho 7000 som lige har været med et par måneder i Asien og den fungerede perfekt. Frontåbningen er en virkelig god ting, og jeg havde ikke nogen problemer med den. Lynlåsene går ikke op eller noget, og det er nemt at få fat i det der er i bunden af tasken, desuden er spænder hen over lynlåsene, så det hele er holdt rigtig godt sammen når den er lukket.

Dog tror jeg ikke du kan få en ny shosho til 1500 (jeg købte en brugt)

Line

Anonym Line301

Okay, det lyder som et godt tilbud.

Er desværre ikke interesseret i at sælge min, den skal med igen næste gange jeg skal afsted.

Line

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account