This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym CeFa

Hej alle

Jeg skal til Sydamerika i 5 måneder, hvor jeg både skal rejse i jungleklima, bjergklima og havklima (= jeg har brug for en meget varieret baggage).
    Da det er min første backpackertur, er jeg meget i tvivl om hvor stor en rygsæk, jeg bør tage med, og håber derfor at nogle af jer erfarne rygsækrejsende kan hjælpe mig 🙂 Jeg har set på en 55 l, men syntes umiddelbart at den så meget lille ud.
    På forhånd tak

Anonym Johnny

Hej

Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig ud fra min erfaring.

Det kommer lidt an på din rækkefølge af de forskellige klimaer…. Har selv været afsted i 4 mdr hvor jeg både var i mínus temparature i patagonien og 40 graders + i Rio. Havde selv svært ved at finde ud af hvor meget jeg skulle have med osv. Resultat blev at jeg tog en sovepose, for lidt varmt tøj med..

Jeg havde en 65 l plus en 30 liter rygsæk til dagsture… Det holdt lige med nød og næppe, da jeg ikke smed tykt tøj ud…

Sovepose skal du bare glemme alt om, med mindre du rejser med telt, ellers kan du leje dem undervej, hvis du f.eks skal på incastien osv.

Håber du kunne bruge det.

Anonym CeFa

Det kan jeg, tak for svaret

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account