This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Moeskjaer

Hej allesammen.

Jeg håber I kan hjælpe mig lidt med nogle erfaringer.
    I sommerferien skal jeg tilbringe en uge på Koh Tao sammen med min kæreste og min familie. Jeg har selv været på Koh Tao en gang før men der oplevede jeg kun Hat Sai Ri og “Shark Bay”.
    Var umiddelbart glad for at bo på Hat Sai Ri synes den var ret “busy”. Og ved Shark Bay skulle man langt ud før man kunne svømme i vandet (tidevandet havde stor effekt)

Det jeg lidt leder efter er andre muligheder på øen.
    Det skal være en strand hvor der er dykkerselskaber, mulighed for at svømme og snorkle (dvs ingen tørlagte bays pga tidevand) og så gør det heller ikke noget at der ligger en lille by i nærheden.

Håber I vil hjælpe mig til at løse mysteriet om hvilken strand der er bedst på Koh Tao???

Mange venlig hilsner
    Anders

Anonym none

Sairee Beach!!
    Det er en fantastisk lækker strand som ligger super hyggeligt lige ved dykkerselskaber (Ban’s Diving Resort kan jeg stærkt anbefale!!), restauranter osv.
    Den ligger på øens vestlige side, og tidevandet har ikke den store effekt. Vi kunne i hvert fald stort set altid svømme rundt tæt ved stranden.
    En af dagene lejede vi en scooter for at se nærmere på resten af øen, men vi var enige om at Sairee Beach var klart den bedste!
    Den synes jeg helt klart I skal prøve:)

Anonym Martin Jakobsen

Jeg er enig med Lea. Derudover er der Twin Islands, som du skal sejle til. Det tager ca. 10 min med longtail. Det er uden sammenligning det bedste sted at snorkle med den bedste strand. Det koster 100 Baht at komme ind på stedet men er det 100-dobbelte værd.

Trust me!

Anonym MelissaJuulsgaard

Enig, Sairee Beach….
    Vi boede paa Sairee Cottage som ogsaa dykker. Man kan faa et par gratis natter hvis man tager certifikat, men ellers er det heller ikke forfardelig dyrt hvis ikke der fyldt helt op.

Anonym Helle

hvor bestiller man tog rejsen hende vi skal fra hua hin til koh tao med tog og hvad koster nat toget og færgebilletter ? den hurtigste ..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account