Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200023 bbp-reply-position-1 odd post-3649146 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Michael Kammerlander

Hej – vi er igang med at planlægge en 28 dages backpacker rejse rundt på Cuba til februar 2016 med vores 3 børn på 7, 11 og 14. Vi har beskrevet 2 alternativer so far – én der koncentrerer sig om vest og én med en afstikker til øst også.

Beskrivelsen kan ses på vores hjemmeside her Beskrivelse af ruterne på vores hjemmeside http://www.atrejsemedboern.dk

Håber nogen har et par gode råd som i vil dele 🙂

Bedste hilsner
      Michael

Michael Kammerlander

Noget andet jeg også er nysgerrig om – er det nødvendigt at bestille overnatninger på Casa Particular inden eller kan man godt gøre det under selve rundturen?

Bedste hilsner
        Michael Kammerlander

Tine

Hej Michael,
          Cuba er fantastisk! og nej, det burde kunne lade sig gøre at finde casa particulares mens i er væk, de ligger på hvert et gadehjørne 🙂 Så længe I ikke vil bo på dem der står i Lonely Planet, så tror jeg ikke at det burde blive et problem. Jeg rejste dog ikke i højsæsonen, men i august, men der stod de også klar udenfor busstationen og hev i vores arme så snart vi kom ud!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account