This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Nu jeg alligevel er ved at overfylde dette forum med indlæg, kan jeg ligeså godt gøre det helt.

Hvilken vej rundt om jorden anbefales?

Hvordan ser det ud hvis man regner med at tage telt med? kan man bare slå sig ned de forskellige steder med sit telt?

Hvor mange liter skal den optimale rygsæk kunne indeholde på en jordomrejse på omkring et år?

Anonym Anonym

85liter!!!!

og jordomrejse kommer det jo an på hvordan du “vil have” vejret skal være osv.. For så kan du jo planlægge det efter klimaet osv.. F.eks. tage til australien i dansk vintertid hvor de har 35 graders varme.. osv

arbirk2

Hej
    Rygsækken bør ikke være for stor efter min mening. Jo større den er jo mere fylder man i den. Hvis du har 10-12 kg med hjemmefra kommer du sikkert hjem med 25.
    Mange siger det er behageligst at rejse med solen, så blvier jetlagget mindst. Jeg har desværre ingen erfaring desangående.

I Afrika er telt ikke særlig vigtigt. Men du ville måske ikke til Afrika (du har glemt at logge på, så vi kan ikke se, hvem du er og dine tidligere poster.) Husk altid at orientere dig med de lokale myndigheder f.esk. landsby formanden, hvs du slår telt op uden for campingpladser.
    God tur
    Michael

NB. Man kan fint sende ting (souveniers hjem med postpakker undervejs)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account