This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nicolai

Hej.

Min kone og jeg tager ud at rejse i 10 måneder fra oktober. Vi kommer rundt i Nord- og Sydamerika, Australien og Asien.

Hvilke muligheder er der for gode credit kort? Jeg tænker på lave omkostninger og evt. bonusprogrammer? Så vidt jeg kan se, så er de fleste fra US.

Mvh
    Nicolai

Anonym Tine

Der er desværre ikke så mange der har bonusprogrammer, men sas har et kort, hvor man kan optjene miles når man bruger det, men der skal bruges mange penge før man har nok til en flybillet. Ellers hvis du har coop bank og har et bestemt kort, så kan du blive dækket af deres rejseforsikring under hele rejsen, hvis rejse er købt med kortet og så koster det vist ikke noget at hæve, men kortet kostet vist et gebyr hver måned. Det er vist de bedste kort, bonusmæssigt, men der er ikke lige så gode deals som i USA, da der kun er en udbyder i Danmark – nets. Hvorimod der er flere i USA.

Generelt er det billigst at hæve med et visakort fremfor et Mastercard. Jeg forslår at I har mindst tre kort med til sammen og sørg for at holde dem adskilt!

God rejse
    Tine

A World of Backpacking

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account