This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym signe_o

Min veninde og jeg er igang med at planlægge en jordomrejse og vi kan ikke finde ud af hvilket land i sydamerika vi skal tage til? vi har selv tænktlidt på brazilien eller peru, vi er dog helt sikre på det skal være et land hvor vi kan komme ind og opleve regnskoven, så hvis du har et forslag så skriv endelig?

På forhånd tak

evt. også et forslag på en tur ind i rengskoven, hvis du har prøvet det 🙂

Anonym Anonym

Jeg vil anbefale Bolivia. Her finder I noget af de mest uberørte dele af amazonas. Der er mange muligheder for at se junglen. Hvad er jeres preferencer – kano, båd eller til fods? Jeg har selv været i junglen i Bolivia to gange, og det er virkeligt fantastisk. Ydermere er det billigt. Måske ikke altid så velfungerende turistbureauer, men det er en del af kulturen i landet som gør det hele lidt mere spændende.

Anonym signe

mange tak for svaret..:)
    vi havde tænkt på lidt af en blanding af kano og til fods..
    havde du bestilt din tur i junglen hjemme fra? eller kan man sagtens gøre det i bolivia?

Anonym Anonym

Hej

Amazonico Travel har en lidt amatøragtig hjemmeside:

http://amazonico-travel.blogspot.com/

Vi havde en rigtig fed tur. Jeg talte med en pige ved navn Cindy. Jeg ved ikke om hun stadig arbejder der. Skriv evt. en mail først. Vi fik dem til at hente os i “lufthavnen” i Rurrenabaque.

Que vayan bien…

Anonym signe

vi rejser på jordomrejse til november, men er først i sydamerika i maj måned, så derfor ville det være rart, hvis vi først kunne bestille turen dernede..
    Vi ville blive meget glade, hvis du vil sende nogle kontakt detaljer på et rejsebureau..:) igen menage tak

Anonym Anonym

Hej Igen

Jeg vil gerne sende jer nogle kontakt detaljer på et godt rejsebureau i Rurrenabaque, Bolivia. Der er især ét jeg vil anbefale. Jeg mener at huske at de også talte engelsk. Jeg skal lige checke mine rejseanaler og vender tilbage snarest.
    Man kan bestille hjemmefra hvis man vil. Jeg bestilte via tlf., men hvis I har tiden, ville jeg gøre det når jeg kommer til Rurrenabaque. Hvornår skal I afsted? Det kan være vanskeligt at komme til Rurrenabaque i regntiden – dvs. nov/dec til feb./marts.

Chau!

Anonym Anonym

I må simoelthen ikke gå glip af Argentina!
    i nord kan I se verdens største vandfald, Iguazu, og i syd kan I se hvaler, pingviner, gletchere, spækhuggere osv! Desuden er Buenos Aires den fedeste by i verden!

Anonym Anonym

I må simpelthen ikke gå glip af Argentina!
    i nord kan I se verdens største vandfald, Iguazu, og i syd kan I se hvaler, pingviner, gletchere, spækhuggere osv! Desuden er Buenos Aires den fedeste by i verden!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account