This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

hejsa.
    jeg står over for at skulle afsted i ½ år, men ved ikke hvilket land jeg skal vælge.
    Da jeg ikke har så mange penge, vil jeg vælge et land hvor det er billigt at bo, spise og rejse.
    Har du et forslag ?? så skriv til mig.
    mvh
    martin

Hej martin!!
    Har du rejst før?
    Hvis ik og du skal rejse alene syntes jeg da helt klart Thailand ville være et godt sted at starte, fordi det er så let at rejse der og det er så let at møde nogen at følges videre med der!!
    Ellers syntes jeg da indonesien ville være et oplagt sted at rejse fordi det er så extremt billigt og Indonesien har så kanon mange fede ting at byde på!!
    Mange siger det er farligt at rejse der lige nu pga det der skete d 11 sep…men jeg er lige komme hjem derfra og det er slet ik noget problem at rejse der nu!!
    Hvis du vil bruge et halvt år i samme land kan indien også varmt anbefales og måske nepal med hvis du er til trekking!!
    Håber du finder ud af hvor turen ska gå hen og får nogle fede oplevelser!!

MVH Pernille

Alle lande er jo fede at rejse i. Jeg ved ikke hvor mange penge du har, men hvis du har 300 kr. til dig selv hver dag, du er afsted, kan du nemt klare dig i hvilket som helst asiatisk land, dog ikke singapore eller Hong Kong. Men du kan også klare dig for mindre, det kommer an på, hvilken hotel standard du ønsker, hvor mange ture du vil på, og hvor mange souvenirs du vil have med hjem. Det at gå rundt i byerne og på landet og snakke med folk, er jo også en stor oplevelse og koster ingen penge. Hvis du er første gangs rejsende vil jeg anbefale Vietnam, Thailand eller Malaysia som er utroligt nemme at rejse i. Men læs om landende først, for landende har forskelligt at byde på, og det skulle jo gerne være interessant for dig. F.eks. er min personlige mening, at Malaysia ikke er nær så spændende som Thailand og Vietnam. Vietnam er det fedeste. Jeg ved ikke hvordan det er i Indonesien. Indien er det billigste land, men det er psykisk hårdt at rejse rundt her pga. den enorme fattigdom.

hej igen. Jeg vil godt lave mit svar om mht. hvor mange penge du skal bruge hver dag. vi rejste to for 350 pr. dag over det meste af asien. Så du skulle gerne kunne klare dig for en del mindre, da der jo i det beløb var to gange mad og ture. Men værelse og souvenirs skulle vi jo kun have en udgave af.

Hejsa, jeg har været i Thailand, Vietnam og Cambodia og jeg vil umiddelbart anbefale Vietnam da det efter min mening var det mest spændende land. Økonomisk set vil jeg også tro at det er der du kan gøre det billigst, så kan du jo evt. smutte ind i Cambodia som også er utoligt spændende (og billigt). Du er velkommen til at maile evt. spørgsmål til jec@beer.com eller se mere på http://www.nartours.dk

Hej Du.

Nepal er et fantastisk land…. smukt billigt og mentaliteten er helt fremragende – Nepaleserne er et utroligt folk, imødekommende, venlige og interesserede i at tale med dig. Jeg har rejst der to gange og har begge gange haft en kanon tur. Du skal tage dertil hvis du ønsker at:
    – trekke (en kæmpe oplevelse.. men også hårdt)
    – rafte (gode floder – specielt lige efter regntiden)
    – har lyst til at møde nogle vældig søde og imødekommende mennesker
    – har lyst til at gå i junglen – med stor sandsynlighed for at møde vilde dyr, specielt næsehorn (det er også meget brugt, at man tager en tur ind i junglen på elefantryg)

JA – alt i alt er Nepal bare kanon.. du vil ikke fortryde det (det er også utrolig billigt).
    Nå nok reklame – kom bare afsted. Det er bedst at besøge landet udenfor regntiden – ihvertilfælde første gang man rejser der.
    Rigtig god tur når tiden kommer – jeg er misundelig!!
    Mvh. Marianne

Anonym Anonym

Kina, Kina og Kina.

Anonym S&A

Hej Martin.
    Phillipinerne Phillipinerne og Phillipinerne. Landet er dejligt. Søde mennesker meget billigt Mc, Donald menu 5 kr. Taxa rundt i ½time 25kr. Og jeg kunne blive ved. Ellers har jeg hus du kan leje for 1500 kr/mdr. med vand og el. Huset ligger på en ø der er omringet af natur tæt ved vandet. Hvis du har interesse i dykning mellem koraller og flotte fisk er det også muligt. Hvis du vil vide mere så skriv endelig. axelsen7@mail.dk

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account