This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Simone

Hej alle,

I starten af august rejser jeg 5 uger til Nepal, for at lave frivillig arbejde, på et hospital i Nepal. Jeg skal bo ved en værtsfamilie, og er blevet stillet i udsigt, at det er under meget trænge kår. Derudover har jeg også fridage, hvor jeg regner med at jeg skal have trekkingture, evt. med overnatning i det fri (i telt). Jeg ønsker derfor at medbringe mit eget myggenet – men det er en jungle, syntes jeg!

Jeg har fundet myggenet fra haraldnyborg til 49kr og myggenet i spejdersport til knap 400kr. Hvad taler for om man tager det ene eller det andet? Hvad er bedst at vælge; de trekantede, eller firekantede myggenet?

Jeg håber nogen kan dele deres erfaring med mig.

Mvh.
    Simone

Anonym Kalle

Hej Simone.
    Jeg har selv været i Nepal i 2 måneder og jeg brugte ikke mit myggenet et eneste gang. Jeg mindes heller ikke jeg fik et eneste myggestik eller andre former for stik og jeg var ude og vandre fjerne steder meget af tiden der. Ved ikke om det kan hjælpe dig, men det er måske meget rart at have et med for mus og slanger og andet godt 😉
    Men rigtig god tur, det er det fedeste land, folk er super søde og bjergene er et syn for guderne.
    Mvh. Kalle.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account