This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Reihs

hej

min veninde og jeg har snakket om at tage til asien i 2 måneder ca.

– hvor mange penge ska vi regne med at bruge inkl flybilletter, kost og logi?

– hvilke lande skal bare opleves? vi er nemlig stadig i tvivl om hvor vi ska tage hen (gerne varierede lande med kultur, natur og strand)

håber i kan hjælpe

Anonym lone traveller

Tjah

Returbillet til Thailand koster vel 6-8 tusind. Dertil kommer cirka 5000 om måneden for at leve der afhængig af hvor meget I går amok 🙂

Kan anbefale alle de klassiske SØ-lande… thailand, cambodia, laos, vietnam, malaysia. Strand og dykning: malaysia. Fest og sol/strand: Thailand.

Anonym Rasmus

Ja.. Med forsikring, fly og afhængig hvor villig man er til at gå på kompromi med kvalitet vil jeg sige at ca 20-22.000 gerne skulle dække alle behov. Kan man bo de billigste steder og tage lokalbusser osv kan man nok hive nogle tusinde fra, men de første 10.000 er jo bundet i faste omkostninger ca…

Hvis i har 2 måneder er en god tur at rejse gennem Vietnam (ca 3-4 uger) Derefter se de vigtigste seværdigheder i Cambodja (10 dage) og bruge de sidste 3-4 uger på strand i Syd / jungle i nord i Thailand…

Anonym Anonym

Thailand, Malaysia, incl. Borneo er at anbefale, men lån “Backpacking for begyndere” det kan anbefales

Hilsen Kaja

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account