Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3524857
     Anonym

      Hvor henne i Thailand er det flest unge (backpackers) i Thailand? Vi er 4 gutter som skal afsted i juli, og vi vil gerne have lidt fest og farver med piger fra vesten.

      Mvh Novos

      #3524871
       Eskelund

        Koh phenang – Full Moon Party vil tro I kan få jeres lyster styret der !! Der er vel ca. 10.000-20.000 unge festglade hvergang der bliver fuldmåne.

        Der bliver naturligvis også holdt Dark Moon Party, half Moon Party for at der ikke skal gå for længe mellem festerne.

        Koh Phenang ligger ca. ½ tims sejlads fra Koh Samui.

        #3524879
         Christina ol

          Ja, tag til Koh Phangan. Det er virkelig gang i den med de vildeste MÅNE-fester!!! Det er supersjovt!!
          Ellers er det også god backpacker-stemning i Chiang Mai, hvor der er mulighed for at tage på en masse trekking-ture, bungy jump osv.
          Sidst men ikke mindst kan jeg også anbefale Bangkok – Der er en gade (et område), hvor der er rigtig hyggelig stemning med masser af backpacker og mange gode/hyggelige hostels. Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske navnet, men det kan I finde i Lonely eller spørge jer frem – det er meget kendt…

          Der er gode muligheder for at have fest og farver med folk fra vesten..

          #3524884
           Simone

            Ja, Koh Phangan er stedet, hvis i er til vilde fester med andre backpackere! Jeg tror at Christina mener Kao San Road, som er den kendte backpackerstreet i Bangkok. Hvis i tager til Koh Phangan, kan jeg virkelig anbefale øen Koh Tao! Der er så smukt og er et af de bedste steder at dykke med smukke koralrev, havskilpadder og hajer! Øen er også kun en lille sejltur fra KOh Phangan.

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account