This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ShriMe

Jeg skal snart til Afrika, og i den forbindelse skal jeg have boostet en masse vaccinationer. Samtidigt skal jeg købe malarone til næsten et års forbrug.

Tænker at jeg lige så godt kan smutte ud i Europa og nyde forårssolen og samtidigt, forhåbentligvis, få indkøbt de her medikamenter billigere.

Jeg tænker Frankrig, Tjekkiet, Tyrkiet…

Erfaringer??? På forhånd tak 😉

Kristian

Anonym DeXter

Ved ikke hvor det er billigst. Men kunne ikk forstille mig det er sindsygt meget billigere end her hjemme..
    Men man må ikke tag malarone i så lang en periode..

Anonym Claus

Helt enig med DeXter. Tag lige og snak med en eller anden tropesygdomsekspert. Det er på ingen måder helbredsmæssigt forsvarligt at indtage Marlerone i en så lang en periode.

mvh
    Claus

Anonym Rosa H

Tjek lige hvilke lande i Afrika det egentlig er nødvendig at tage Malarone. Har selv været i Uganda i fire uger og vi tog ikke pillerne der.
    God tur

Anonym Anonym

Tjek: http://www.nemmedicin.dk/
    Det er vist det eneste lovlige sted at købe medicin over nettet på. Lægen skal blot sende din recept videre til dem. Her kan du få malarone og andre midler lidt billigere end hos det almindelige apotek.

Anonym Grete Jacobsen

Jeg skal til Zanzibar. Jeg vil gerne undgå at spise malariapiller.
    Jeg skal være 10 dage ved havet og 3 dage i Stonetown.
    Er der nogen, der har erfaring med Zanzibar,

På forhånd tak.

Venligst Grete

Anonym MsDuza

Hej Grete
    Jeg skal selv afsted til Zanzibar i 12 dage til sept, og har i den anledning gennempløjet nettet for div info – også omkring malaria, og medicinering deraf.
    Og der ER altså ingen vej udenom – du skal tage de piller 🙂
    Udover det skal du sikre dig ved hjælp af myggemiddel, og sove under imprægneret myggenet om natten.
    Husk – myggen stikker kun fra solnedgang til solopgang 🙂

Rigtig god rejse!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account