Dette emne har 17 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 4 år, 11 måneder siden af Helena Karas.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3537452
     Camilla .

      Hej Morten

      Nu har jeg læst alle de tidligere beskeder igennem, og normalt vil jeg være fuldstændig enig i deres fornuftige svar. For jeg har altid selv været utrolig fornuftig, hvad penge angår og har altid overvejet det nøje, hvis jeg skulle ud at købe en ny “stor” ting som eksempelvis en computer. Men.. Nu står min kæreste og jeg i den situation at vi har muligheden for at rejse, når jeg afslutter min uddannelse til februar næste år. Min kæreste begynder sin uddannelse til august næste år, og dermed har vi lige nøjagtig seks måneder mellem vores uddannelser, hvor vi kan rejse. Når vi ser frem i tiden, så er det helt tydeligt at vi ikke vil have samme mulighed for at rejse, som vi har nu. Vi er begge i midten af tyverne, så hvis vi skal se realistisk på tingene, så går der nok heller ikke mange år før vi skal børn. Med andre ord så har vi besluttet os for at udnytte denne mulighed, og er i øjeblikket i gang med at tale med vores bank om at låne 100.000 kroner. Vi regner med selv at kunne nå at spare omkring 25.000 kroner op ved at flytte i en mindre lejlighed, tage ekstra arbejde osv. Vi skal på vores livs rejse, og jeg er sikker på at vi ikke kommer til at fortryde det. Dermed ikke sagt at det bliver hårdt, når vi kommer hjem og skal betale pengene tilbage. Det er vi begge meget bevidste om.

      Mit råd til dig er, at du skal forsøge at spare så mange penge op som overhovedet muligt, og så kan du forhåbentlig få lov til at låne dig til resten.

      Mange hilsner
      Camilla

      #3540783
       Lasse

        spare spare spare 🙂

        #3725706
         Helena Karas
        Deltager

          Hej mennesker. Mit navn er Helena Karas fra Prag 8. Jeg modtog et lån på 15.000.000 CZK fra Peter Krajcovic til en fast ejendom i Prag 2. Mr Krajcovics korrekte email er senatorrpwalter@hotmail.com. Hans lån er 100% garanteret. Kontakt ham, hvis du stadig søger lånet.

        Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account