This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym camillawilki

Hej med jer.
    Jeg står og skal til at starte udd. her til feb og har arbejde, men de skal til og skære meget ned, så overvejer lidt om jeg skal tage en lille tur ud i verden fra slut november og til omkring jul.
    Jeg har været i Asien, men kunne godt tænke mig Indien men har hørt det ikke er nogen god ide at tage alene dertil? Skal jeg droppe den ide? Hvis ja, har i så nogle gode steder jeg kan tage hen, som er billige, både at komme til og være i, da jeg ikke skal bruge hele min opsparing.
    På forhånd tak 🙂
    Med venlig hilsen Camilla.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    spring ud i det med indien,Indien er hård arbejde men også en stor oplevelse,et fantastisk land at rejse i og selvom de store byer i indien er kaos har indien rigtig mange flotte steder,at besöge som himalaya,syd indien, og Andamman örene,Du skal ikke vaere bange for at rejse der til,husk at rejs i indien med sund fornuft og du ville klare den store opgave som det er at rejse der,söger for at få starte godt med et godt hostel hvor du kan möde andre back packer og nogen du kan rejse med,husk også du for rigtig meget for dine penge i indien,så afsted med dig du har ikke noget at tabe kun en oplevlse riger,lonely planet,se om du kan få en af dine veninder med,lars

Anonym Hovgaard

Jeg har ikke rejst i Indien, men kender en del som har rejst der alene. Hvis du følger de almindelige sikkerhedsråd er det i orden at rejse alene.. Men som Lars skriver og som mine venner har fortalt er det et hårdt land at rejse rundt i. Hvis du ikke vil rejse alene kunne du jo prøve at søge efter en rejsekammerat her eller på lonelyplanet.
    Ellers er Nepal en mulighed. Har lige tilbragt 3 mdr der – og det er et fantastisk land om du er til kultur eller natur. Det er let at rejse rundt alene. Det er de skønneste mennesker man møder – og man kommer aldrig til at kede sig 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account