This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Scuba

Hej,

Jeg planlægger at tilbringe omkring 6 måneder i Asien. For at spare penge og samtidig komme tæt på nye mennesker og lære om deres kultur, er min plan at finde et sted at bo og få et arbejde. Jeg er interesseret i de små lokale steder, større byer, Indien ligeså vel som Indonesien og strand ligeså vel som bjerge.
    Mit spørgsmål er bare, hvad anbefaler I?

Min overvejelser gå på, at arbejdssproget bliver nødt til at være engelsk. Derudover, er jeg indstillet på, at det bør være forholdsvis sikkert sted, hvor jeg vil være i stand til at komme ud og opleve. Ok, offentlig transport vil være meget værdsat i den situation. Rent praktisk, vil det være en stor fordel, hvis min endelige destination har et medgørligt retssystem, så det ikke bliver alt for svært at opholde sig som arbejdende i et halvt års tid.

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Mvh Signe

Anonym MichelleØH

Hej Hej 🙂

Du kan også tage et TEFL kursus, enten over internettet eller i på mange destinationer.

Mange steder hvor der undervises og du skal have løn for det kræver du har bestået et tefl kursus 🙂

mvh Michelle

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej signe.
    Den er ikke let, jeg pröver og hjaelpe dig så godt jeg kan, jeg har rejst i mange år som back packer, men som oplever.
    Hvis du er god til Engelsk, skrive og tale,har mulighed for at tag et Engelsk kursus over nette eller i östen, det er et kursus mange back packer tag, det hedder tafel, man kan tag det i östen eller her hjemme ville jeg tro, har hört man kan gör det over nette, det er ikke noget der tag lang tid, men det beviser at du kan undervise i Engelsk,det er mit bedste bud, hvis du er til sikkerhed og strande, god thai mad, og hygge, du skal gå ind på nette og söge engelsk laere i thailand, så ville du se de söger mange, indien er kanon, men hård arbejde og de er gode til engelsk, skriv en mail lauridsen_lars@hotmail.com eller facebook lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account