This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tine

Jeg skal til Sydøstasien til efteråret. Jeg starter turen med min mor og vi overvejer at tage en uges tid i Sydthailand efter nogle uger i Myanmar. Vi er dog ikke sikre på hvor.

Jeg har tidligere besøgt Phi Phi øerne og Koh Samui, men kunne ærlig talt ikke lide nogle af stederne. Phi Phi var alt for meget party ø og Samui var for dyrt og fyldt med gamle mænd som skulle finde en lille thai kæreste.

Vi kunne godt tænke os at finde et smukt sted med en god og afslappet atmosfære – gerne med mulighed for nogle fede aktiviteter på egen hånd. Vi har tænkt lidt på Krabi, Ao Nang (ved godt at det er lige ved Krabi), Koh Chang, Koh Lipe, men vi er lidt i tvivl. Så ville høre hvad I synes om de forskellige steder og om I kan anbefale et af dem eller måske et andet?

På forhånd tak 🙂

Anonym Christina

Hej Tine.
    Det er en del år siden, vi sidst har været i Thailand, men vi oplevede fantastiske steder i Sydthailand. Koh Lipe er fantastisk! Billedskønt! Øen er dog noget isoleret, så der er ikke så meget at rejse rundt efter, andet end nærliggende nationalpark eller de mere øde øer, der ligger ved siden af. Dog er der en ganske særlig stemning på Koh Lipe, og stranden/vandet er fantastisk.
    Vi var også på Yao Yai, som ikke var et sted med mange turister, men hvor man fik indblik i det mere lokale liv. Skulle jeg til Thailand igen, ville jeg klart vælge Yao Yai eller Koh Lipe.
    Rigtig god tur.

Mvh Christina

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account