This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym theis.jorgensen

Hej
    Hvor lang tid skal man sætte af til en tur i Indien, vi har to måneder og har lagt en rute der lyder:
    Delhi – vidre til rajasthan – ned langs vestkysten helt ned til kerala backwater – over til østkysten og helt op til Kalkuta – fra kalkuta med tog til darjeeling.
    Vi vil rejse med tog det meste af tiden og stort set ingen fly, er der muligt at lave en så lang tur på 2 måneder uden det bliver stres og jag?
    Glæder mig til at høre hvad i siger
    Tak

Anonym Hans-Henrik

Hej.
    2 mdr. er absolut i underkanten til den tur efter min mening. Der er utrolig meget at se og opleve bare i Rasjastan. Vil mene i skal bruge ca tre uger kun i Rasjastan.. Byer som Jaipur, Jodpur, Pushkar, Jaisalmer, Bikaner og Udaipur skal helt klart opleves i Rasjastan.

Anonym theis.jorgensen

1000 tak for svar…hvor lang tid ville du sætte af til den tur jeg har beskrevet?

Anonym Anonym

Har ikke været oppe langs vestkysten eller i Kalkuta, så tør ikke sige hvor lang tid i skal bruge derovre.. Men turen fra Delhi, incl. en smuttur til Agra, rundtur i Rasjastan, videre ned langs kysten til Mumbai, Goa, Mangalore, Kochi, Trivandrum og hvad alle byerne ellers hedder, vil jeg sige i skal bruge ca. 2 måneder på. Det er incl. ørkentur på kamel i Thar-ørkenen, samt tur på Backwater..
    Så hele din tur vil jeg nok sige ca. 3 mdr. men så er det også uden stres og jag, samt transport med bus/tog..

Anonym Anonym

Vestkyst skulle vist være østkyst…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account