This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym rejse

hejsa
    jeg ville bare lige høre hvor lang tid i synes man bør bruge i hver af disse lande?
    og hvordan ville den bedste rute være (vejrmæssigt) hvis man skal begynde turen i marts (har max 1,5 måned)?
    hvor mange penge skal man ca. beregne i lommepenge om måneden?

Anonym Anonym

1,5 måned… Så bør du nøjes med to af landene/øen. Evt start i Cambodia og tag igennem Vietnam fra syd mod nord.

God tur

Anonym Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

Du kan ikke nå det hele på 1,5 måned medmindre du gerne vil komme hjem og føle at du har spenderet det meste af din tid i en bus eller en lufthavn.

Du kunne evt. starte med det nordligste af Laos og bevæge dig ned til Vientiane, flyve fra Vientiane til Hanoi og så bevæge dig ned igennem Vietnam og flyve hjem fra Saigon.

Jeg brugte 3 uger i Laos alene, 6 uger i vietnam og 2 uger i cambodia. Jeg kunne sagtens have brugt mere tid på specielt Laos og Vietnam.

Borneo er der en hel del at lave har jeg ladet mig fortælle, så der kan du formentlig sagtens bruge 6 uger alene.

Mht. penge, så er 10.000 som regel en god tommelfingerregel. For denne sum kan du, udover at få kost og logi, også tage på nogle ture.

God tur… Kan specielt anbefale en motorcykeltur i bjergene i det nordlige Vietnam – fantastisk oplevelse.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account