Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3529539 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     rejse

hejsa
      jeg ville bare lige høre hvor lang tid i synes man bør bruge i hver af disse lande?
      og hvordan ville den bedste rute være (vejrmæssigt) hvis man skal begynde turen i marts (har max 1,5 måned)? er det overhovedet realistisk at nå?
      hvor mange penge skal man ca. beregne i lommepenge om måneden?

Nina

Hej,
        Jeg har ikke selv været der, men har været ved at ålanlægge en tur til Sydamerika så måske du kan bruge det alligevel…
        Jeg havde tænkt at ville til Peru og Bolivia (Måske endda nå Ecuador også) Jeg har også ca. 6 uger til rådighed, men selv det er et lidt presset program. Jeg tror det er alt for meget med de 4 lande på så kort tid. Men det kommer meget an på hvordan du kan li at rejse. Tager du alle 4 kommer du nok til kun at se de vigtigste seværdigheder og ikke have tid til at opleve kulturen på mere nært hold (hvilket jeg nok heller ikke har tid til i min tidsplan)
        Mht til lommepenge er det altid svært at svare på. Det kommer an på hvad du vil mht til ture og hostels osv, men beregner du 10.000 om md skullle det nok kunne dække det. (Det gør jo ik noget man bruger mindre end man har afsat)
        Håber der er nogle som rent faktisk har været der, der vil svare 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account