This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lassefogh

håber på at jeg kan få sparet penge sammen til at rejse jorden rundt om 3 år, men hvor meget skal man ca. bruge hvis man tager til følgende lande (island, USA (krydser over fra øst til vest), sydlige sydamerika (peru, boliva, og det sydlige brasilien som det nordligst), new zealand 20-30 dage, australien (ingen anelse om hvor lang tid jeg vil bruge der), malaysia, thailand og kina
    har været på udveksling i argentina, så i mange af landene har jeg kontakter.

Anonym Jesper Jensen

Island / USA / NZ / AUS – kr. 3-500,- om dagen
    Kina / Sydamerika – kr. 200,- om dagen
    Malaysia / Thailand – kr. 200,- om dagen

I ovenstående priser er alt inkluderet og der er inkluderet rimelig luksus mange steder. Man kan muligvis gøre det til den halve pris flere steder.

Hvad du skal lave af ekstra ting som Bungy, Dykning, Arrangerede ture o.lign er det der vælter budgettet.

Det re til gengæld blevet billigt af flyve rundt mange steder. Blandt andet i USA, Australien til NZ og rundt i Asien. Tjek priser på flypas i Sydamerika (det SKAL købes inden afrejse).

Anonym jolas

Hej..
    Jeg skal ud på en lidt lignende rejse, min hedder USA, fiji, NZ, AUS, bali, singapore og bangkok..
    Efter flybillet+forsikring er betalt har jeg omkring 100000 kr med som jeg regner med er nok, men jeg har os et arbejdsvisum til australien..
    SÆT MEGET TID AF TIL AUSTRALIEN, har været der 6 uger før(5 uger i perth, 1 i sydney) og det land er for fedt.. jeg kender kun folk som kommer tilbage dertil..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account