This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Flemming

Hej

Vil absolut anbefale, at i lige ser på Lonley Planets hjemmeside.
    Og Rough Gudie’s hjemmeside.
    Det er to store sider med masser af information.

God rejse:-)

Anonym simone&morten

Hej med Jer!
    min kæreste og jeg har i en længere periode snakket om at tage orlov fra vores studier, og tage til marrokko i et halvt års tid fra august -december.
    Men, vi er meget i tvivl om hvor mange penge det er nødvendigt at have sparet op?
    Hvad er Jeres erfaringer?
    Vi vil gerne gøre det så billigt som muligt, og skal højst sandsynligt låne en hel del af pengene, da vi begge er på SU og ikke har de store opsparinger at tage fra 🙂

håber på nogle hjælpsomme svar!

Hilsen Simone og Morten.

Anonym simone&morten

Tak 🙂
    Men stadig. hvor mange penge har i haft med hvis I har rejst i en periode mellem 3 måneder og et halvt år?

Anonym Susanne

I 2008 var jeg 2 måneder i Nepal efterfulgt af 1 måned i Malaysia og der brugte jeg ca. 40.000 uden at spare på noget (inkl. flybilletter, forsikringer, vaccinationer, visum, hoteller, mad, lommepenge, oplevelser etc.).

I 2009 var jeg 4 måneder i Sydafrika, hvor jeg brugte ca. 30.000 på de samme ting som beskrevet ovenfor.

Håber I får en super god tur til Marokko…;0)

Anonym simone&morten

Fantastisk. det var også noget i den stil vi tænkte.
    det kan bare være lidt svært at vurdere 🙂
    tak! 🙂

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej,
    mit navn er lars, har back packet over hele verden.
    mit råd til at gör det godt og billige i marrokko er at leje en lille lejlighed når i kommer der ned, find en base, og rejse ud der fra, har ikke selv rejst i marrokko, men menere ikke mad og rejse rundt er dyrt, har en masse rejse erfaring med indien, seks månder i iniden som back packer kan i gör for 20000 kr uden flybilletter,
    Hvis i skal back packe rundt, så husk lokal busser, spis lokal mad, bo på dorms, så kan marrokko ikke hver dyrt,
    held og lykke, lars

Anonym simone&morten

Fedt råd med lejligheden, det undersøger vi nærmere ihvertfald 🙂
    tak.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account