This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Claus

3-4 mio

Nej, pjat. Skrabet budget ca 30 USD/dag

mvh
    Claus

Anonym venezuela2010

Er der nogen der har rejst rundt i Venezuela i ca. 3 ugers tid – i så fald, hvor mange penge brugte i???

MVH

Anonym AnneDybkjær

Jeg vil mene det afhænger meget af hvor i landet du tager hen og hvad du vil. Men noget helt andet er, at det er en rigtig god idé at have et MasterCard med. Jeg (og de jeg rejste med) oplevede at blive afvist fra flere alm. hæveautomater med vores Visa-kort. Automaterne tog dog fint imod MasterCard. Derudover – hvis du får brug for at gå til en bank for at hæve penge, er det vigtigt at dit kortnummer er trykt på kortet, da de bl.a. bruger fluesmækker. Jeg rejste med en hvis kortnummer kun var printet på og han blev afvist. Men tag hellere rigeligt med penge med, for vi brugte ca. 1 time på (bare) at hæve penge i en bank og fik efterfølgende at vide at det var hurtigt og vi havde været heldige at kunne hæve svarende til 1300 Dkr.
    Som du nok kan høre kan det være lidt omstændigt at få fat i kontanter…

Anonym Louise

lige en kommentar til indlægget om hæveautomater.. for mig fungerede visa electron udemærket, kunne hæve op til 300.000 bolivares/300 bolivares fuerte (kan sgu ikke lige huske kursen 🙂 ) i løbet af 2 minutter i alle hæveautomater.
    De har bare et lidt spøjst system, hvor man bliver spurgt om tilfældige numre i sit personnummer. Når først man lige har gennemskuet dét, er der ingen problemer!
    Og til dit oprindelige spørgsmål er det billigere desto længere væk fra det etablerede samfund og sikkerhedsinstallationerne du kommer.

Anonym jane

Nogle der er intereseret i Bolivares

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account