This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Katrine

Kære alle,
    En veninde og jeg planlægger rejse i august-september, på Bali, Gili, Borneo, Palawan.
    Vi har talt om det med at booke alt på forhånd versus at tage tingene som det kommer og blot kende ruten nogenlunde.
    Hvad er jeres erfaringer ift. dette? set i lyset af vi “kun” har 2 mdr. tænker vi umiddelbart det vil være godt at have planlagt alt på forhånd.
    Er der ikke stor risiko for, at fx hostels (de gode af dem) er optaget? og man så risikere at stå et sted og ikke ane hvor man skal tage hen, og måske ender med at må betale mere for et hotel eller ligene.

Mvh. Katrine

Anonym Tine

Jeg ville booke de første 2-3 overnatninger og så ikke mere end det. De billigste steder findes sjældent på nettet….men er der helt bestemte hostels I gerne vil bo på, så kan det da godt være, at I skulle booke dem under rejsen, men I rejser jo heller ikke i peak season, så det burde ikke være svært at finde noget ordentligt. Jeg ville mere være bekymret, hvis I var en langt større gruppe afsted.

God tur
    Tine

A World of Backpacking

Anonym Anne Marie

Jeg anbefaler, ligesom Tine, ikke at booke det hele hjemmefra. Det er da super ærgerligt, når I pludselig finder jeres eget lille “paradis” at I skal videre to dage efter, fordi I har en bookning et andet sted.
    Eller at I skal blive 5 overnatninger et sted, som I troede var fantastisk, men som viser sig at være kedeligt/dårligt/træls på den ene eller den anden måde.

Tag af sted og se, hvad der sker. Hvis det så viser sig, at I har det bedst med at have styr på tingene, så kan I jo booke undervejs.

Rigtig god tur
    Anne Marie
    http://www.annemarieograsmus.blogspot.dk

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account