This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pernillebm

Hej alle.

Jeg skal 2 mdr. til Indien til sommer. Den første måned rejser jeg sammen med en veninde. Vi skal arbejde som frivillige i Delhi den første måned(jeg skal arbejde på sygehus og mobil klinik da jeg er sygeplejestuderende og bruger turen som praktik). Efter den første måned har vi en uge til at rejse lidt rundt, derefter tager min veninde hjem og jeg bliver i Indien yderligere 3 uger. Jeg har derfor to spørgsmål til jer rejseerfarne der kender Indien
    – Hvad SKAL vi opleve i løbet af den ene uge vi har til at rejse?
    – Hvor vil i anbefale jeg bruger mine sidste tre uger med frivilligt arbejde? Skal jeg finde en klinik oppe i det nordlige Indien i en af de smukke og meget omtalte byer? Eller vil det være en større oplevelse at bruge de tre uger på at hjælpe sexmisbrugte piger/HIV smittede til en nogenlunde normal hverdag i det sydlige Inden? Eller måske noget helt andet?

Alle ideer og tips er meget velkomne 😀

Mvh Pernille

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej piger.
    Fra Delhi tag i op til Dhamasla, det tag 12 timer med bus, fedt sted som ligger oppe i himalaya,dali lama holder til i Dhamasla, som er fyldt med en masse tibitansk kultur, mens i holder jers ferie, i Dhamasla kan du jo tjek ud om der er noget frivillige arbejde som jeg er sikker på der er, calcutta er der frivillige arbejde hvor du kan arbejde for mother threrisa, men langt at rejse, så tjek Dhamasla,bo på green hotel til at starte med og nyd himalays flotte bjerge og lave noget yoga,god rejse lars

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account