This topic is empty.

• Forfatter
     comeawaywithme

Det kommer jo også en smule an på hvor mange penge du havde tænkt dig at bruge på det. Der er jo oceaner af muligheder. Kunne være Nez Zealand og Australien. Mulighed for lidt af det hele. Kunne også være en rundrejse i Asien eller i Syd eller Mellemamerika. Australien og NZ er nok det nemmeste sted at møde mennesker og der er rigtig mange muligheder for adventure. Men det er også den dyreste mulighed. Fest og ballade finder du næsten alle steder.

Anonym Mathilde Falch

Hej.

Jeg er i tvilv om hvor jeg skal rejse hen.
    Jeg vil rejse i juli og nogle måneder frem.
    Jeg vil selvfølgelig gerne opleve meget, trekking, adventure, kultur, liv og musik, mennesker, fest og ballade. Jeg vil gerne rejse ud alene, og håbe på at møde rejsekammerater ude i verden.

Jeg vil derfor gerne høre jer hvad i råder..
    KH Mathilde

Anonym Kamille

Som der er blevet skrevet før kommer det an på hvor mange penge du vil bruge på det. (:
    Jeg sidder selv med samme tanke som du, om hvor jeg vil rejse hen, og kunne også godt tænke mig at komme afsted omkring Juli måned, og noget tid frem.
    Jeg rejser også alene, gjorde det også i sommers, det er dejligt, men indimellem ku man godt bruge en ved sin side. Men ellers er det fantastisk at rejse alene. Er det første gang du skal afsted, alene?
    Vh Kamille..

Anonym Rasmus

Jeg vil anbefale mellemamerika.. Især Guatemala.. Der er der rig mulighed for det hele og vejret er godt i den periode.. Der er en masse mennesker og kulturen er stadig speciel… Så kan man kombinere det med noget spansk undervisning eller dykning på Utila, Honduras…
    Ellers er Sydøstasien jo også en sikker vinder, når du ikk har så meget tid.. Her kan man nå en 3-4 lande på et par måneder alle med hvert sine højdepunkter…
    Hvis du rejser som alene pige vil jeg fraråde de muslimske lande.. Mødte selv et par piger i sommers i Tyrkiet og Iran, der berettede om et par mindre behagelige episoder (uden der var specielt slemt).. samme kan gælde for Indien..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account