This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hey 🙂

Jeg vil gerne rejse i Asien men kan ikke bestemme mig for hvilke lande jeg gerne vil besøge! Min største interessere er religion (da jeg skal læse religion på uni når jeg kommer hjem) og ellers er det kultur og historie, som også er mine store interesser.
    Jeg søger selvfølgelig også smukke strande, at møde nye mennesker, markeder, og alt hvad der ellers høre med 🙂

Nogle der har rejst i Aisen som vil hjælpe mig?

Anonym Anonym

Der findes et væld af muligheder. Men et muligt emne er Cambodia, Angkor templerne i Siem Reap og i Phnom Pehn kan du få et indblik i Khmer regimets historie, der findes også smukke strande sydpå.

Anonym lone traveller

Cambodia for religionshistorie helt klart

Malaysia for strande vil jeg sige. Desuden tror de på islam, hvis du er nysgerrig for at opleve sådan et land. Når man hører en mand jalre op af højttalerne kan man godt regne med, at butikkerne er lukket et stykke tid 🙂

Hvis du vil opleve noget fuldstændig anderledes og er into templer og den slags så anbefaler jeg Nepal/Indien. Helt specielle lande.

Anonym _-mie-_

Cambodia vil jeg også sige du skal til 🙂 Samt Vietnam.

Anonym michael

jeg vil meget gerne rejse til Thailand, i juli måned. men er usikker på om det kan betales sig. nu det er regntid og jeg er typen der elsker sol og sommer. hva er chancen for at det står ned med regn konstant ??? vil solen vise sig for sin gode side 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account