This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

hej vi er 2 fyre der vil ud og rejse i et halvt år men vi ved ike hvor vi skal tag hen er der noget er jer der kan anbefale hvor vi skal tah hen mvh Theis

Anonym Solskinsglad

Der er sikkert mange, der kan hjælpe, men det kræver en specificering af, hvad I tænker på.
    En rejse kan jo være slædehundekørsel i Grønland, vandreture i New Zealand, dykning i Thailand eller badeferie på Mallorca.

Skal det være natur, kultur, historie, druk eller…? Hvor længe? Hvilken verdensdel?

Anonym Thais

ja det er da rigtig det hvade jeg slet ikke tænk på hehe. hov det må du undskyld. vi hvade tænk på kultur og at vi skulle ud og dykke

Anonym solskinsglad

Jeg bor selv i Guatemala, og Mexico + Mellemamerika kunne være et bud.
    Det Caribiske Hav er godt for en dykkerferie (hele vejen fra Mexico ned til Honduras). Der er masser af historie og tradition (aztekerne i Mexico og mayaerne i Mexico, Guatemala og Honduras).

Anonym Pernille Jakobsen

jeg var i sommers 2 mrd i Tanzania og Kenya og sikke da nogle fantastiske… kunne med snille have brugt meget længere tid til at udforske de 2 lande og ligeledes deres nabolande! Zanzibar er et rigtig godt dykkersted og så er det sku en vild oplevelse at se dyrene in real life!!!
    Pernille

Anonym Anonym

jaaaa kenya og tanzania er bare fedt… anderledes og spændende. største oplevelse er bare safari..
    den hopper jeg med på.
    men jeg vil også anbefale thailand..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account