This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Kære alle erfarende rejsere.
    Jeg har fri i en måned her i august og vil gerne ud og rejse i 3 uger ca. Men hvor jeg skal rejse hen? Jeg ved jeg er sent ude. Jeg rejser alene så jeg har overvejet noget frivilligt arbejde hvor andre unge også rejser hen. Men måske er det for sent. Jeg er ret meget et trygheds menneske så det bliver en kæmpe udfordring, så derfor kan jeg ikke bare bestille en billet til bankok, jeg bliver nødt til at sikre mig at jeg kommer til at snakke med nogle mennekser!Jeg har overvejet at passe elefanter på Sri Lanka, men jeg er lidt usikker på om det kun er lidt ældre frivillige der kommer der eller om der også komme unge. Men lige nu er jeg faktisk meget fleksibel over for en god ide.
    Jeg håber i vil hjælpe ..
    Kh Matilde

Anonym Cheesedudle

Kast dig ud i det!
    Prik hul i din safety bobbel og vær lidt wild.
    Der er mennesker overalt, især i Asien. Så mange andre backpackers er dernede at du ikke kan undgå at støde på flere hver eneste dag.

Bangkok er en fed by og derfra kan man få fly til alle andre lande i Sydøstasien og Asien generelt.
    Du vil ikke fortryde det, så længe du husker din sunde fornuft 🙂

Anonym none

Hej Matilde,

Har du overvejet at rejse med Save A Heart – By Committing Yours? Dansk firma som arrangere frivilligt arbejde for unge mennesker, til 12 destinationer rundt i verden og til virkelig gode priser. De har yderligere en kampagne hvor du spare 1250 kr. på dit ophold.

Du kan læse mere på http://www.saveaheart.dk

Send dem en mail og hør om dine muligheder 🙂

Jeg er sikker på at de sagtens kan arrangere det for dig, så du kan komme afsted allerede i August.

Anonym Tim

Hej… Jeg rejser selv til Bangkok og rund i Thailand (og muligvis andre lande deromkring) i 1-2 måneders tid. Jeg tager af sted her mellem den 8-18 august, datoen er ikke helt på plads endnu.

Hvis du kunne tænke dig at mødes undervejs, måske i Bangkok kan du skrive til mig på tim@norlundarkitekter.dk

Jeg er selv 28 og uddannet arkitekt.

God rejse

Anonym Matilde Gam

Hej. Tak for jeres svar. Jeh har bestilt en billet til Bangkok og jeg tager afsted på fredag 🙂 regner med at tage ind på khao San Road og overnatte de første dage, er det ikke der backpackers primært tager hen når de ankommer til Bangkok? Er det egentlig slemt at være der i regntiden? Og er der andre gode rejsetips ?

Jeg skriver lige til din mail Tim:)

Kh matilde

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account