This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Hudtloff

Halløj.

Snart starter jeg en rejse rundt i verden, hvor jeg kommer forbi Sydamerika. Her lander jeg i Lima, Peru og skal rejse tværs over for at flyve fra Sao Paulo, Brasilien.
    Jeg skal helt bestemt opleve noget af Amazonas Regnskov – men hvor er det bedst? Er det ligemeget hvor man tager den fra eller er der nogle steder som er bedre.
    Tænker her på transporten til og i Amazonas. Og nogle steder man skal holde sig fra, medmindre man vil have en sæk over hovedet og tags til fange af gorillaer 🙂

Anonym DanielJohansen

Tror måske han mener guerillaer, Claus:) Jeg er helt enig i Pantanal, du skal nærmest været uheldig for ikke at træde på en Cayman krokodille, og der er generelt rigtig meget at se uden at skulle bevæge sig ret langt. Derudover kunne du kombinere det med at besøge Foz do Iguacu som også er en vidunderlig naturoplevelse, og som ikke ligger langt derfra (efter Sydamerikanske standarder)

Anonym Claus

Ok, den havde jeg ikke lige set 😀

mvh
    Claus

Anonym Claus

Gorillaer findes kun i Afrika.

Amazonas er et stort område, i Brasilien vælger mange at tage til Manaus. Det er en storby, hvor man skal langt væk for at se noget skov.
    Jeg ville nok vælge at tage til Rurrenabque i Bolivia. Det er et mindre turistet og billigere.
    Er du på udkig efter dyr, så overvej at tage til Pantanal. Det er ikke Amazonas, men en kæmpe sump. Men her er gode muligheder for at se flora og fauna

mvh Claus

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account