This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ctmv

Jeg er i den situation jeg gerne vil ud og rejse i 6 mdr, helst så mange lande som muligt.
    Det der interesserer mig er natur, lokalbefolning, lidt jagt, et par storbyer også dyreliv.
    Hvor vil I råde mig til at tage hen? Jeg vil helst flyve så lidt som muligt, da jeg er bange for dette, men vil også gerne nå så mange kontinenter som muligt. Håber I kan hjælpe mig med nogle råd.

Mvh flyskræk

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Rejs med den transsirbiske jernbane ,kan anbefalde dig den transmongolske ,den köre fra moskva,mongoliet,kina,fra kina kan du rejse hele vejen til laos,eller vitenam,vider til Thailand,malayisa,indonisen,hele rejsen kan du göre overland,du kan rejse igennem sverige vider til finland og vider til rusland,passer til dig der ikke kan lig at flyve og en super fed rejse,lars

Anonym Deerin

Lars har ret ! tag den transibiriske jernbane den transmongolske rute. har selv taget turen via sverige, finland til rusland. tog så videre igennem kina, japan & sydøstasien. jeg fløj først da jeg skulle hjem!!
    der går færger fra kina til japan. God rejse.
    men hvis du tager den transibiriske så husk at have flere stop undervejs, så du får set noget samtidig

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account