This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym D&M

Nogle der kender et billigt, varmt, lækkert, gode strande og gode snorkling muligheder..

Tænker på at rejse d. 25-26 Dec, ca 1 uges tid.
    Flyve tid på 10timer Ok

Budget ca 20.000 incl alt…

I må alle have en dejlig jul, ja tiden nærmer sig jo..

Anonym MissAdventure

Med det beløb til rådighed er mulighederne mange…

Sidste år holdt jeg jul og nytår på Malapascua på Filippinerne… jeg boede på et lille bitte resort med 3 hytter bygget på stranden…. det ejes af en dansk og hans filippinske kone.
    Malapascua er i mine øjne indbegrebet af “billigt, varmt, lækkert, gode strande og gode muligheder for snorkling/dykning”….
    Jeg var der igen i marts/april…og skal tilbage igen…. det er helt sikkert.
    Et af de mest fantastiske steder, jeg har været… og jeg har rejst en del efterhånden…

Andre fantastiske steder kunne være Thailand… her er dykningen ikke enestående… men lyder heller ikke til at du dykker…. eller Maldiverne, hvor jeg var sidste år…. det er helt vildt fantastisk… langt fra billigt… men du ville sagtens kunne komme afsted en uge for under 20.000.

Men synes Malapascua lyder som indbegrebet af det, du søger 🙂

Anonym paczt

@Missadventure Hvad hedder det resort på Malapascua, du snakker om? og har du evt. link 🙂

Anonym MissAdventure

http://www.whitesand.dk/
    Det ejes af danskeren Kurt…. et super hyggeligt sted!!!
    Kan bestemt anbefales…. mad og drikke koster “ingenting” på Malapascua…. langt billigere end fx. Thailand.

Anonym Anonym

Tusind tak, det ser rigtig lækkert ud.. skal da helt sikkert prøve en af de bungalows! regner du med at tage din divemaster på fili?

Anonym MissAdventure

Selv tak.
    Jeg er allerede divemaster… Men en af mine veninder rejser til malapascua i november for at tage sin divemaster… Og kender er par stykker, der allerede har taget deres dm der…
    Malapascua er et paradis 🙂

Anonym Miss Adventure

I bør også kunne komme 7-8 dage til Malapascua for ca. 10.000 kr.pr. person…
    Flybilletterne er ret dyre på det tidspunkt… men indenrigstransport med bus og båd, samt overnatninger, mad og drikke koster virkelig småpenge….
    Prøv at tjekke fly cph/manila+ manila/cebu
    alternativt fra hamburg i stedet for kbh, hvis du bor i jylland.
    Man kan også flyve cph/hong kong og hong kong/cebu…. jeg har fløjet både via hong kong og manila.

Anonym MissAdventure

Hamburg – HongKong
    UDREJSE – 25. december 2012
    RETUR – 2. januar 2013 (lander i Hamburg d. 3. januar)
    5661 kr. for t/r

Hong Kong / Cebu
    ca. 1800-2000 kr. for retur

I alt ca. 7500 kr. pr. person.

Anonym D&M

Har glemt det vigtigste i teksten, og kan ikke rette det.. Vi er 2 der skal af sted…

Ellers lækkert sted miss

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

ellers er der jo Brasilien, rio passer med de 10 timer og passer med en uge på de berömte starnde som Ipanema og cocabana,men de andre svar i har modtaget sidder lige i skabet må man sige.Brasilien er jo også dyre.
    Lars

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account